Florian De Bont in Finland

Morgen ben ik weg!

Hoi allemaal,

Vanaf vandaag zal ik een poging doen om mijn verhalen en opmerkingen in het engels te schrijven zodat de mensen waarmee ik in finland contact heb ook deze verhalen kunnen lezen. Ik zal schrijven zoals ik het aanvoel. Maar waarschijnlijk zullen jullie er een tal van hilarische fouten in ontdekken. Maar dat is mijn dichterlijke vrijheid dan maar.

One night sleeping at home and than I leave to Finland for six months. It's realy exciting at the moment. For me it's a hole new world. And I hope that I find my way there.

At 9h50 the plain leaves at Brussels Airport and I arrive at 13h20. Than I hope that I find there Johan who is the guy whereI'm going to work.That's my first stop. It's a farm close to the village/city Mustion. He lives 75 kmeast of Helsinki. When I am there I am going to look for other farms or forest workers or maybe a sawmill. And than I travel further on this way. When it's getting warmer I want to buy a cano. So I can sail and travel on the Finnish lakes.

So that's it for today.

I hope I can write soon my next message.

Florian

Reacties

Reacties

Dennis

Zalig man, geniet er echt van ginder!
ik twijfel er niet aan dat je dat zal doen..
be careful out there (;
en goed veel foto's nemen!
Dennis

Pieter VD

Succes! Geniet ervan!

Groetjes,
Pieter

An VD

Florian Hei, Toivotan teille hauskaa Suomessa. Toivottavasti tapaat kivoja tyttöjä ja löydät työpaikan oman elämän. Seuraan tarkasti.

Hauskaan mittari,
An

Hieronder volgt de vertaling :-).
Hey florian, ik wens je een geweldige tijd in Finland. Hopelijk ontmoet je er leuke meisjes en vind je er de job van je leven. Ik volg je op de voet.

Je leuke meter,
an

De familie Puch

Hey Florian,
Je begint aan een geweldig avontuur waar volgens mij velen jaloers op zijn. Geniet van iedere minuut dat je ginder bent. En laat even weten als je Puch-brommertjes moest tegenkomen.
Groetjes
Martine, Swa, Matthias en Stef (de familie Puch)

Heleen

hey Florian,
uit ervaring kan ik zeggen dat je een geweldige tijd zal meemaken! Het klinkt al fantastisch; boerderij, kano, reizen, werken, ... WAAW !!!
Enjoy man! :-)

Heleen

Els

Dag Florian!
Wat spannend allemaal! Een heel avontuur wacht op jou...
We gaan je missen in Lukemieke. Wie maakt er nu voor mij een degelijke cappuccino? ;-)
Tot mails,
Els

Bert

Hey maat, het ga je goed. Geniet van dit heerlijk land. Ik wens je een wondere reis en verblijf. Ga je wel wat missen, maar ik zal je reisverhaal goed volgen.
Hou je,
Bert den grijze.

Maarten

Maak er een super tijd van daar!
We gaan u zeker missen hier, maar als ik denk aan de avonturen die ge gaat meemaken ben ik blij voor u.
Ik laat zeker weten hoe het hier gaat, maar leef vooral ginder, zodat ge zeker niet vergeet te genieten.

Ik zie u graag broeder...
X

Stephen

Amuseer u ginder Flor!

De groete van onze familie ook!

x

nora rummens

" The floor doesn't matter too much. What matters is the walking across it. This constant apparent change." Alle goeds gewenst op je wandelweg Floris.

nora rummens

" The floor doesn't matter too much. What matters is the walking across it. This constant apparent change." Alle goeds gewenst op je wandelweg Floris.

Tine

Florian! Nu mijn drie coole vrienden weg zijn, met wie moet ik nu op café? Maar ik snap echt waarom je het doet! Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe plaatsen ontdekken, goede en slechte momenten ervaren maakt je een nieuw mens. Ik wens je een fantastische reis! Enjoy! xxx Tine

Johnatan Somirs

Have a great time!!

P.S. Your english is actually not that bad :)

Marcel & Eeva

Hey Florian,

Welcome in Finland. Our own 'Käkelä' in Hämeenkyrö is not that far from Mustion. Our cowhouse is empty since long, the woodhouse is still full, and it's too early for gardening work, but that's no reason not to drop in one of these days. See you!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!